Eladósorba került Hófehérke, bár nem mindenáron
eladó. Olyan jövendőbeli párt keres, aki biztosítja
számára a száraz helyen lakhatást és szintén jól
tartja, nem döngeti sokat és erősen.
1990-es, 2.0 8V és fronthajtás kéziváltóval. Egy
előző tulaj építette át B4 külalakra és cserélte
benne az automata váltót manuálisra. 2014-ben került
hozzám, azóta elég sok mindent megcsináltattam rajta.
2016-ban kapott egy teljes fényezést, előtte komplett
alváz- és üregvédelmet (karosszériát javítani nem
kellett, nem volt rozsda akkor sem rajta). Vásárlás
után volt komplett fékcsere, természetesen vezérlés,
szíjak, folyadékok, szűrők, stb... Az elmúlt 10
évben ment összesen talán 10 ezer km-t, de minden
műszaki alkalmával olajcsere volt természetesen, még
ha csak 468 km került is bele két év alatt.
Szerkezetileg és műszakilag rendben van, rozsda nincs, a
fényezés szép (pár apró hibától, amit a fényező
követett el, de együtt lehet élni vele). A belseje
kulturált, de a vezetőoldalon az anyag az ülésen el
van vékonyodva már a szokásos helyen. A tetőkárpit
nem lóg a fejre, de nem is túl szép. Tervben volt a
cserélése, de ez már másra marad. Lámpák szépek,
hibátlanok elől-hátul. 17-es BBS felniken jó nyári
gumik. Hátul konkrétan teljesen újak (Kormoran
205/50R17 Ultra High Performance), ma kerültek fel egy
rosszindulatú csavar miatt, ami elintézte az egyik
hátsót pár napja.
Feketeleves: Nagy bajok nincsenek a kocsival, de kisebb
esztétikai nyűgöket lehet rajta bőven orvosolni.
Kárpitozás nem csúnya, de nem is hibátlan. A jobb
oldali küszöbön hátul a festés kicsit mállik le, azt
én újra festetném (karosszériással egyeztetve, hogy
ezt érdemes és kell vele csinálni). Alkalmasint ebben
tudok segíteni, megegyezés kérdése. Az alsó
díszlécszett szokás szerint lerohadt róla, de vettem
hozzá 3D nyomtatott műanyag szettet (300 EUR), amit az
ár tartalmaz. Ezt ki-ki feketére vagy színre fújva
tudja majd feltenni, majd ő eldönti. Kalaptartó
hangszórók miatt szétfaragva (nem én voltam), de adok
szűzieset belőle, szintúgy az ár része. Itt-ott apró
karcok és hibák vannak, nem sok. A szőnyeg a gázpedál
mellett kicsit lyukas (ha minden igaz, van egy egyész
szőnyegem hozzá, odaadom a kocsihoz szívesen).
Összességében pár százezer forintból lehet a kocsit
befejezni és nagyjából hibátlanná tenni. A kocsiról
sokkal több (100 felett) képet készítettem, át tudom
küldeni természetesen. Nem árulok zsákbamacskát,
mindent leírtam az autóról, nem fognak kiderülni
turpisságok.
Megegyezés és foglaló után az eredetvizsgát én
intézem, ez is benne van az árban.
Ár: Az fix és nem alkudozom. Ismerem a kínálatot, nem
ez az egyetlen ilyen autóm, pontosan tudom, hogy ennyit
bőven ér és az ára már felfelé megy évről-évre.
|