Hirdetésünk tárgya még kis hátsóablakos, ezáltal
gyűjteményileg sokkal értékesebb eredeti Stingray,
becenevén RÁJA! Adottságainak közel nincs méltó
versenytársa a kínálatokban, ahol található eladásra
frissen összetaknyolt, még alig megszáradt
fényezésű, köztudottan alattomosan belülről támadó
rozsdától már elvékonyodott, kívülről látványosan
lefestett, de használattól lassan deformálódó
alvázú, értéktelenebb nagy hátsóablakos tákolmány
is. Térjünk vissza a lényegre, erre a zabolátlan
méregzsákra! Amerikai barátaim is rácsodálkoztak
náluk is ritka rendkívüli tulajdonságaira, makulátlan
szépségére, amit nem ma dobáltak össze fogd meg a
söröm stupek mesterek. Több, mint egy évtizede magasan
képzett, tuningolásban is profi restaurátorok (autó
építők), már akkor 13 millió Forintot felemésztő
csodát tettek vele, ezt követően bejáratásnak sem
nevezhető jelképes 4 ezer kilométert futott, majd egy
nappalinak is beillő, számára kialakított luxus
lakosztályban lett szakszerűen elszállásolva, ahol a
rendszeres időközi szervizek el lettek végezve rajta.
Előzetesünk alapján, ára csupán töredéke a
tényleges értékének. Nemrégiben újra napfényre
hoztuk, miközben kicseréltünk rajta minden elöregedett
alkatrészt, tiszteletből vadonatúj tuning motorokhoz
hangolt HOLLEY 4 torkú karburátort is kapott John
DAgostino egyik terve alapján konfigurálva. Vevő dolga
csupán beleülni, rajongásig szeretni, újra járni
tanítani és megőrizni az utókornak. Csak akkor hívj,
ha már ismered egy C3 alapban is zabolázatlan
tulajdonságait, amivel össze kell hangolódni, akár egy
vadlóval! Specifikációja részletesen: A motor
alapjául egy jól bevált 383 stroker forgórész
szolgál kovácsolt kiegészítőkkel. A megfelelő
teljesítmény eléréséhez gondosan kiválasztott Comp
Cams vezérműtengely, Sportsman II hengerfejek, Air Gap
szívósor, Holley 750/311s áthangolt karburátor, alu
hűtő, minőségi gyertyakábelek-gyújtógyertyák és
egy gyári elosztófedél alá rejtett Mallory gyújtás
gondoskodik. A forgórészt és a motort kötelezően nagy
szakítószilárdságú ARP csavarokkal szerelték össze.
OT minősítése okán, ránézésre nem lehet
megállapítani, hogy a löket térfogata jelentősen
megnövekedett, így ez egy nagyon jól sikerült
tuningnak számít. A hengerenkénti leömlők nem
rejthetők el, de fontos része a megfelelő
működésnek. Semmi gond, egykor a factory dealerek
folyamatosan árultak Corvette-eket ilyen
módosításokkal, így ez is veteránvizsga-képes
megoldás. A jelentősen megnövekedett, kb. 400 lóerős
teljesítményhez erősített 350-es váltó is dukált:
B&M 2200RPM stall-os konverter, TCI felújítókészlet
Red Alto lamellákkal és fékszalaggal, Huhges pumpa,
megerősített belső alkatrészek, átkonfigurált valve
body, és alu olajteknő került beépítésre. A leírtak
tudatában érdeklődj, ne hasonlítgasd másikhoz mert
nincs mihez! Akár csere is érdekel előnyös
feltételekkel! Ár nem lehet alku tárgya!
|